Göztepe Voleybol kendine geldi

Göztepe Voleybol, ligdeki 1 maçlık mağlubiyetinin ardından V.Bank'ı 3-0 yenerek kendine geldi.

Göztepe Voleybol, ligdeki 1 maçlık mağlubiyetinin ardından V.Bank'ı 3-0 yenerek kendine geldi.

TVF Kadınlar 1. Lig ekiplerinden Göztepe Voleybol, sezonu lider olarak sürdürmeye devam ediyor. Sarı-kırmızılılar, geçtiğimiz hafta ligde Murtpaşa'ya kaybederek 10 maçlık galibiyet serisini sonlandırmış ve liderliğini de zora sokmuştu. Hafta içinde yoğun bir çalışma gerçekleştiren sarı-kırmızılılar, dün oynanan müsabakada V.Bank'ı 3-0 gibi net bir skorla geçerek rahat bir nefes aldı. Böylece Göz-Göz, ligdeki galibiyet sayısını 15 maça çıkarırken liderliğini de korumaya devam etti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü