Göztepe Voleybol, Çanakkale’den mutlu döndü

TVF Kadınlar 1. Lig 11. hafta mücadelesinde Göztepe Voleybol, deplasmanda Çanakkale Belediyespor'u 3-0 mağlup ederek liderliğini sürdürmeye devam etti.

TVF Kadınlar 1. Lig 11. hafta mücadelesinde Göztepe Voleybol, deplasmanda Çanakkale Belediyespor'u 3-0 mağlup ederek liderliğini sürdürmeye devam etti.

TVF Kadınlar 1. Lig 11. hafta mücadelesinde Göztepe Voleybol, Çanakkale Belediyespor'a konuk oldu. Müsabaka saat 14.00'de Anafartalar Spor Salonu'nda başladı. Göz-Göz, rakibini 25-17, 25-23 ve 25-17'lik setlerle mağlup ederek mücadeleyi 3-0 kazanmayı başardı. Bu skorla Göztepe Voleybol, ligde 10. galibiyetini elde ederken liderliğini de sürdürmeye devam etti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü