Göztepe, Gençlerbirliği maçının hazırlıklarını sürdürdü

İZMİR (AA) - Süper Lig'de 17 Eylül Pazar günü sahasında Gençlerbirliği ile karşılaşacak Göztepe müsabakanın hazırlıklarını sürdürdü.Urla Adnan...

İZMİR (AA) - Süper Lig'de 17 Eylül Pazar günü sahasında Gençlerbirliği ile karşılaşacak Göztepe müsabakanın hazırlıklarını sürdürdü.

Urla Adnan Süvari Tesisleri'nde teknik direktör Tamer Tuna yönetimindeki antrenmanın ilk bölümünde 5'e 2 pas ve top kapma çalışması yapan oyuncular, ikinci bölümde ise taktiksel çalışma gerçekleştirdi.

Göztepe'de Nabil Ghilas takımla çalışmalara başlarken, Emre Can Coşkun ve Ömer Şişmanoğlu ise çalışmalarını takımdan ayrı sürdürdü.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?