Göztepe, Gençlerbirliği maçının hazırlıklarına başladı

İZMİR (AA) - Süper Lig'de 17 Eylül Pazar günü Gençlerbirliği'ni konuk edecek Göztepe, müsabakanın hazırlıklarına başladı.Urla Adnan Süvari Tesisleri'nde...

İZMİR (AA) - Süper Lig'de 17 Eylül Pazar günü Gençlerbirliği'ni konuk edecek Göztepe, müsabakanın hazırlıklarına başladı.

Urla Adnan Süvari Tesisleri'nde teknik direktör Tamer Tuna yönetiminde gerçekleştirilen antrenmanda ısınmanın ardından pas çalışması yapan futbolcular, ikinci bölümde ise dar alanda oyun çalışmasıyla idmanı tamamladı.

Göztepe'de sakatlıkları bulunan Nabil Ghilas, Doğanay Kılıç, Emre Can Coşkun takımdan ayrı çalışırken, Ömer Şişmanoğlu ise çalışmalarına salonda devam etti.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?