Göztepe, dış sahada gol yemeden kazanıyor

Göztepe, bu sezon deplasmanda 3 puan aldığı 4 maçta da kalesini gole kapatmayı başardı.

Göztepe, bu sezon deplasmanda 3 puan aldığı 4 maçta da kalesini gole kapatmayı başardı.

Göztepe, Spor Toto 1. Lig'de bu sezon dış sahada önemli bir grafik çiziyor. Sarı-kırmızılı ekip, deplasmanda aldığı 4 galibiyette de kalesini gole kapatmayı başardı. Sarı-kırmızılılar, Sakaryaspor, Yeni Malatyaspor ve Erzurumspor FK'yı 1-0, Çaykur Rizespor'u ise 2-0 mağlup etti. Böylece Göz-Göz, sadece dış sahada 2-2 sonra eren ve 1 puan aldığı Adanaspor maçında kalesinde gol görmüş oldu. Öte yandan sarı-kırmızılı takım, rakiplerine konuk olduğu müsabakalarda 13 puan toplayarak bu alanda ligin en iyi 7. takımı konumunda bulunuyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü