Meram Belediyesi, yaya kaldırımlarında görme engellilere büyük bir kolaylık sağlayan örnek bir uygulamayı hayata geçirdi.
Konya’da pilot bir uygulamayı başlattıklarını belirten Başkan Refik Tuzcuoğlu, “Görme engelli vatandaşlarımızın kaldırımlarda rahat bir şekilde yürümeleri, kavşak noktaları ve karşıdan karşıya geçiş güzergahlarını belirlemeleri bu uygulama ile kolaylaşmış oldu. Bu düzenlemede görme engelli vatandaşlarımız kavşak noktasına geldiğinde farklı döşeme ile birlikte karşıdan karşıya geçiş istikametlerini tespit etmiş olacaklar” dedi. İlk kez Araböldüren ve Pirebi caddelerinde hayata geçirdikleri bu pilot uygulamayı yaygınlaştıracaklarını belirten Başkan Tuzcuoğlu, “Görme engelli vatandaşlarımızın hayatını kolaylaştıracak bu uygulamayı, tasvip görmesi halinde belediyemizin yaptığı diğer yol ve kaldırımlarda standart bir uygulama olarak sürdüreceğiz” diye konuştu. Memleket