Göreme Japonya'da tanıtılacak

NEVŞEHİR (AA) - Göreme Belediye Başkanı Nuri Cingil'in, Japonya'nın başkenti Tokyo'da düzenlenecek olan Turizm Expo Japonya fuarına katılacağı bildirildi....

NEVŞEHİR (AA) - Göreme Belediye Başkanı Nuri Cingil'in, Japonya'nın başkenti Tokyo'da düzenlenecek olan Turizm Expo Japonya fuarına katılacağı bildirildi.

Belediyeden yapılan açıklamaya göre, peribacaları, doğal kaya oluşumları, kayadan oyma tarihi manastırlarıyla Türkiye'nin en önemli turizm beldeleri arasında yer alan Göreme'nin tanıtımına katkı sağlamak amacıyla Belediye Başkan Cingil, Turizm Expo Japonya'ya katılım gösterecek.

Cingil, Nevşehir Valiliği ve Kapadokya Turizm Bölgesi Altyapı Hizmet Birliği (KAPHİB) organizasyonuyla gideceği fuarda, Japonca seslendirmeli olarak hazırlanan Kapadokya belgeseli cd'lerinin dağıtımını yapacak.

Nuri Cingil'in, Tokyo'da bulunduğu süre içinde aynı zamanda Japon Türk Dostluk Ticaret Derneği (JTFTA) açılışına da katılacağı kaydedildi.

AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?