Gomis: "Bu akşamki sonuçtan sorumlu olamam, çünkü sahada değildim"

Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk'un Karagümrük maçının ardından, "Gomis bundan sonra Galatasaray forması giyip, oynamak istemediğini söyledi" açıklamasının...

Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk'un Karagümrük maçının ardından, "Gomis bundan sonra Galatasaray forması giyip, oynamak istemediğini söyledi" açıklamasının ardından golcü oyuncu, "Bu akşamki sonuçtan sorumlu olamam, çünkü sahada değildim" dedi.

Galatasaray'ın Fransız golcüsü Bafetimbi Gomis, Teknik Direktör Okan Buruk'un yaptığı açıklamaya sosyal medya hesabından cevap verdi. Tecrübeli forvet, "Maçtan sonra kendi adıma birçok iddia duydum, oldukça şaşırdım. Bu akşamki sonuçtan sorumlu olamam, çünkü sahada değildim. Takımın kazandığı ve bensiz çok iyi gittiği birçok maçta olduğu gibi... Sırt ağrılarım var. Gerçek bu. Geri kalan kısım ise soyunma odası konuşmaları; onları da seslendirmenin yeri burası ya da medya değil. Çünkü Galatasaray'a ve takım arkadaşlarıma çok büyük saygım var. Takımın odaklanması gereken bir şampiyonluk ve kalan maçlar var. Konu ben ya da başka bir birey olamaz" diye konuştu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi