Göle eksi 21,3 derece: Araçlar soğuktan çalışmadı

Ardahan'ın Göle ilçesinde hava sıcaklığının gece sıfırın altına 21,3 dereceye düşmesi nedeniyle evlerin camları buz tuttu, çeşmeler dondu, otomobiller...

Ardahan'ın Göle ilçesinde hava sıcaklığının gece sıfırın altına 21,3 dereceye düşmesi nedeniyle evlerin camları buz tuttu, çeşmeler dondu, otomobiller çalışmadı.

Ardahan'da soğuk hava etkisini sürdürüyor. Kentte gece en düşük hava sıcaklığı, sıfırın altında 21,3 dereceyle Göle ilçesinde kaydedildi. Göle ilçesinde dondurucu soğuktan dolayı buz tutan çok sayıda araç çalışmadı. Vatandaşlar araçlarına sıcak su dökerek çalıştırmayı denedi.

Soğuktan aracı çalışmayan Mehmet Alkan, "Araç çalışmadı ve biz de sıcak su takviyesi ile çalıştırabildik. Yani her sabah aynı işlemi yapıyoruz" dedi.

Edinilen bilgiye göre, bölgede gece en düşük hava sıcaklığı, sıfırın altında olmak üzere 21,3 ile Ardahan'ın Göle ilçesinde yaşanırken, Merkezde eksi 11,5, Hanak'ta eksi 10,1, Çıldır'da eksi 11,6, Damal'da eksi 9,7, Posof'ta ise eksi 2,6 derece olarak ölçüldü.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Yaşam Haberleri

Bu kuşları sakın avlamayın: Ankara'dan kene kararı! 51 bin keklik ve sülün doğaya salınacak
Alanya’da vatandaşların gözdesi halk plajları
Meteoroloji’den Hafta Sonu Uyarısı: Sağanak Yağışlar Geliyor
FİLOZOF ATAKAN’IN ŞAŞIRTAN KARİYER DEĞİŞİMİ
Sylvester Stallone Öldü mü? Sosyal Medyayı Sallayan İddianın Aslı