Gölde mahsur kalanların imdadına jandarma yetişti

Beyşehir Gölü’nü korumakla görevli Beyşehir Jandarma Asayiş Botu, gölde çeşitli nedenlerle mahsur kalanların da imdadına yetişiyor

Konya’nın Beyşehir ilçesinde, İlçe Jandarma Komutanlığı bünyesinde faaliyet gösteren Asayiş Botu, Beyşehir Gölü’nün Yılanlı Adası çevresinde akşam saatlerinde motoru arıza yaptığı için mahsur kalan ve içerisinde 3 kişi olan özel bir tekne olduğu yönünde gelen ihbar üzerine kıyıdan harekete geçti. Beyşehir Gölü’ne açılan Jandarma Asayiş Botu, Yılanlı Adası yakınlarında önce teknenin yerini belirledi, sonrasında motoru arızalandığı için hareket edemeyen tekneyi kıyıya kadar çekmek suretiyle içerisindeki mahsur kalanları kurtardı. Tekne, göl sahilindeki araçlarının bulunduğu Güldibi mevkisine kadar çekilirken, içerisindekiler kürek çekerek ulaşabildikleri kıyıda gölden çıktı. Sağlık durumlarının iyi olduğu belirtilen göl ortasında mahsur kalan 3 kişi Jandarma Asayiş botu görevlilerine teşekkür etti.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu