Gölbaşı'nda zabıta denetimleri sıklaştırdı

ANKARA (AA) - Gölbaşı Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri tarafından Seğmenler Kapalı Pazarı'nda denetim yapıldı.Gölbaşı Belediyesinden yapılan...

ANKARA (AA) - Gölbaşı Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri tarafından Seğmenler Kapalı Pazarı'nda denetim yapıldı.

Gölbaşı Belediyesinden yapılan yazılı açıklamaya göre, zabıta ekipleri denetimde, yaş meyve, sebze ve balık reyonlarını kontrol etti. Denetimde, temizlik, kılık kıyafet ile bulunması gereken belgelere dikkat edildi.

Zabıta ekipleri, terazilerin doğruluğu, esnafın hileli satış yapıp yapmadığı, halkın gidiş-geliş yollarının işgal edip etmediği, belediyeden tezgah kurma belgesi bulunup bulunmadığını da denetledi.

Denetleme sonunda kurallara uymayan esnafa önce uyarı, uyarıyı dikkate almayanlara da gerekli cezaların verileceği bildirildi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu