Gölbaşı’nda tiyatro etkinliği

ANKARA (AA) - Gölbaşı Belediyesi tarafından ilkokul öğrencilerine yönelik tiyatro gösterileri düzenlendi.Belediyeden yapılan açıklamada, Mehmet Akif...

ANKARA (AA) - Gölbaşı Belediyesi tarafından ilkokul öğrencilerine yönelik tiyatro gösterileri düzenlendi.

Belediyeden yapılan açıklamada, Mehmet Akif Ersoy Kongre ve Kültür Merkezi’nde, ''Guluk Guluk'' isimli tiyatro oyununu, 6 ilkokuldan 2 bin 500 öğrencinin izlediği belirtildi.

Bir yunus balığı hikayesinin anlatıldığı oyunun, iki seans halinde sahnelendiği kaydedildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL