Gölbaşı'da aşure dağıtımı

ANKARA (AA) - Gölbaşı Belediyesi, muharrem ayı dolayısıyla vatandaşlara aşure ikramında bulundu.Sanayi Camisi önünde düzenlenen etkinlikte Belediye Başkanı...

ANKARA (AA) - Gölbaşı Belediyesi, muharrem ayı dolayısıyla vatandaşlara aşure ikramında bulundu.

Sanayi Camisi önünde düzenlenen etkinlikte Belediye Başkanı Fatih Duruay, kazandan aşure doldurarak esnafa ve vatandaşlara ikram etti.

Esnafın muharrem ayını tebrik eden Duruay, daha sonra vatandaşlarla sohbet etti.

Daha sonra Konya yolunda kontrol noktasında uygulama yapan jandarma ekiplerinin yanına giden Duruay ile Gölbaşı Jandarma Komutanı Yüzbaşı Murat Kuyucu, durdurulan araçlardaki vatandaşlara da aşure ikramında bulundu.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL