Gölbaşı Belediye Başkan Şimşek'ten yarıyıl tatili mesajı

ANKARA(AA) - Gölbaşı Belediye Başkanı Ramazan Şimşek, yarıyıl tatiline girecek tüm öğrencilere mutlu ve huzurlu bir tatil diledi.Şimşek, yayınladığı...

ANKARA(AA) - Gölbaşı Belediye Başkanı Ramazan Şimşek, yarıyıl tatiline girecek tüm öğrencilere mutlu ve huzurlu bir tatil diledi.

Şimşek, yayınladığı mesajında belediye olarak ilçedeki okulların neredeyse tamamına ulaşarak eksiklerinin giderilmesi noktasında çaba gösterdiklerini belirtti.

Mesajında çocuklara da seslenen Şimşek, "Sevgili çocuklar, eğitim, sadece öğretmenlerin çocuklara anlattıklarıyla değil, çocukların fiziksel ve sosyal çevrede geçirdikleri yaşantılarla da gerçekleşir. Tatil bir dinlenme süreci olduğu kadar değişik etkinliklerin de yapılabileceği bir zamandır."

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu