Göl kenarına bırakılan otomobil yanmış halde bulundu

KONYA (AA) - Beyşehir ilçesinde, göl kenarına bırakılan otomobil, sahibi tarafından yanmış vaziyette bulundu.Alınan bilgiye göre, ilçeye bağlı Yeşildağ...

KONYA (AA) - Beyşehir ilçesinde, göl kenarına bırakılan otomobil, sahibi tarafından yanmış vaziyette bulundu.

Alınan bilgiye göre, ilçeye bağlı Yeşildağ Mahallesi'nde yaşayan Vatan Aslan, 42 H 7858 plakalı otomobilini göl kıyısındaki İskele mevkisine park etti.

Döndüğünde aracının ve yanındaki balıkçı kulübesinin tamamen yandığını gören Aslan, durumu Jandarmaya bildirdi.

Olayla ilgili başlatılan soruşturma sürüyor.

AA

Gündem Haberleri

Trump Benim Babam Diyen Ankaralı Kadın DNA Testi İstiyor
Kamu Kreşlerinde Yeni Dönem: Standartlar Belirlendi
AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ