Gökçek'ten Mansur Yavaş'a: Neyin intikamını alıyorsun?

Sosyal medya hesabından açıklama yapan Gökçek, Mansur Yavaş'a "Neyin intikamını alıyorsun?" diye sordu.

Ankara'da Yenimahalle-Şentepe arasında hizmet veren teleferiklere zam yapılmasının ardından Melih Gökçek, CHP'li Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş'a tepki gösterdi.

Sosyal medya hesabından açıklama yapan Gökçek, Mansur Yavaş'a "Neyin intikamını alıyorsun?" diye sordu.

İşte Ankara Büyükşehir Belediyesi eski Başkanı Melih Gökçek'in mevcut başkan Yavaş'a tepki gösterdiği o paylaşım:

Sn. Yavaş, benim zamanımda telefrik ücreti 1 TL idi... Sen şimdi 3.25 liraya çıkartmışsın. Bizim amacımız sadece metroya yolcu taşımak değil, Şentepeliyi Demetevlere 1 TL'ye indirmekti. Sn. Yavaş, Şentepeli sana ne yaptı da onları cezalandırıyorsun? Neyin intikamını alıyorsun?

Politika Haberleri

NATO ZİRVESİ İÇİN GERİ SAYIM
CHP’den istifa eden Milletvekili Nimet Özdemir AK Parti’ye katılıyor
CHP’de Deprem: İki İl Yönetimi Görevden Alındı
"TÜRK MİLLETİNE AYAR VEREMEZSİNİZ"
SON ANKET YAYINLANDI