Giresunspor'un deplasman galibiyeti hasreti 19 maça çıktı

- Yeşil-beyazlılar, son deplasman galibiyetini 2018-2019 sezonunun 6. haftasında, 23 Eylül 2018'de İzmir'de oynanan maçta Altay'a karşı elde etti


GİRESUN (AA) - TFF 1. Lig'in 10. haftasında dün deplasmanda Keçiörengücü ile golsüz berabere kalan Giresunspor, 19 maçtır deplasmanda galip gelemiyor.

Yeşil-beyazlı ekip, dış sahalardaki kazanamama istatistiğini Keçiörengücü karşısında da sürdürdü.

Ankara ekibi karşısında alınan 0-0 beraberlikle Giresunspor'un deplasmanlardaki galibiyet hasreti 19 maça çıktı.

Giresunspor, en son deplasman galibiyetini 2018-2019 sezonunun 6. haftasında, 23 Eylül 2018'de İzmir'de oynanan maçta Altay'ı 1-0 mağlup etmişti.


- Kötü istikrar yeni sezonda da sürüyor


Yeşil beyazlılar, 2018-2019 sezonunda deplasmanlarda oynadığı 17 maçta 2 galibiyet alırken, 9 maçta rakipleriyle berabere kaldı, 6 maçı ise kaybetti.

Giresunspor'un, deplasmanlardaki kötü istikrarı bu sezon da devam ediyor. Ligde geride kalan 10 maçta 5 kez rakipleriyle evinde karşılaşan Karadeniz temsilcisi, sahadan 4 kez mağlup ayrılırken, bir kez de beraberlikle yetindi.

Ligde deplasmanlarda oynadığı 5 maçta yeşil beyazlılar sadece 2 gol atabilirken, kalesinde 10 gol gördü.

Giresunspor, ligde geride kalan 10 maçta elde ettiği 9 puanla 15'inci sırada yer alıyor.


Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi