Giresunspor'da transfer çalışmaları

- İç transferde Onur Demir ve Hüsamettin Tut ile bir yıllığına anlaşıldı

GİRESUN (AA) - TFF 1. Lig ekiplerinden Giresunspor iç transferde Onur Demir ve Hüsamettin Tut ile yeniden anlaşma sağladı.

Kulüp Başkanı Mustafa Bozbağ, yaptığı yazılı açıklamada, defans oyuncuları Onur ve Hüsamettin'in bir yıl daha Giresunspor'da forma giyeceğini belirtti.

Altyapıdan yetişen Onur ve son iki sezondur yeşil-beyazlı formayı giyen Hüsamettin'in camiaya hayırlı olmasını dileyen Bozbağ, transfer çalışmalarının devam edeceğini kaydetti.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?