Giresunspor'da transfer

- Yeşil-beyazlı kulüp, Salih Sefercik ile 1 yıllığına anlaştı


GİRESUN (AA) - PTT 1. Lig ekiplerinden Giresunspor, orta saha oyuncusu Salih Sefercik ile 1 yıllık sözleşme imzaladı.

Kulüp başkanı Mustafa Bozbağ, AA muhabirine yaptığı açıklamada, transfer çalışmalarını yoğunlaştırdıklarını söyledi.

Bu kapsamda daha önce MKE Ankaragücü forması giyen Salih Sefercik'i takıma kazandırdıklarını ifade eden Bozbağ, "Yeni sezonda iyi bir kadro oluşturmak için çalışmalarımız aralıksız devam ediyor. İnşallah Giresun şehrine güzel bir heyecan yaşatacak takımı kuracağız." diye konuştu.

32 yaşındaki Salih Sefercik geçen sezon MKE Ankaragücü formasını giymişti.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler