Giresunspor'da transfer

Futbolcu Fatih Atik ile iki yıllık sözleşme imzalandı

GİRESUN (AA) - TFF 1. Lig ekiplerinden Giresunspor, Fatih Atik'i transfer etti.

Kulüp başkanı Mustafa Bozbağ, yaptığı yazılı açıklamada, orta saha oyuncusu Atik ile iki yıllık sözleşme imzaladıklarını belirtti.

Atik transferinin camiaya hayırlı olmasını dileyen Bozbağ, çalışmalarının devam edeceğini kaydetti.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler