Giresunspor Yücel İldiz'e emanet

- Karadeniz temsilcisi, teknik direktörlüğe Yücel İldiz'i getirdi


GİRESUN (AA) - TFF 1. Lig ekiplerinden Giresunspor'da teknik direktörlüğe Yücel İldiz getirildi.

Kulüp başkanı Mustafa Bozbağ, yaptığı yazılı açıklamada, teknik direktör İldiz ile sezon sonuna kadar anlaştıklarını belirtti.

İldiz'in Giresunspor camiasına hayırlı olmasını dileyen Bozbağ, "Kulübün şartlarını göz önüne alarak yeni teknik direktörümüzü belirledik. Yücel hoca inşallah takımımızı istenilen noktaya getirecektir. Hocamız kısa süre sonra Giresun'a gelip çalışmalara başlayacak." ifadelerini kullandı.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?