Giresunspor liderliğini sürdürmek istiyor

- Kulüp basın sözcüsü Bahattin Kurt:- "Hedefimiz yarın oynayacağımız Elazığspor maçını da kayıpsız geçmek. Rakibimiz karşısında kazanarak liderliğimizi sürdürmek istiyoruz"


GİRESUN (AA) - Spor Toto 1. Lig'in 3. haftasında yarın sahasında Tetiş Yapı Elazığspor'u konuk edecek Giresunspor'da, kulüp basın sözcüsü Bahattin Kurt, rakipleri karşısında galip gelerek liderliklerini sürdürmek istediklerini söyledi.

Kurt, AA muhabirine yaptığı açıklamada, ligde iyi bir başlangıçla ikide iki yaptıklarını belirtti.

Ligin üçüncü haftasında yarın Tetiş Yapı Elazığspor'u ağırlayacaklarını anımsatan Kurt, "Hedefimiz yarın oynayacağımız Elazığspor maçını da kayıpsız geçmek. Rakibimiz karşısında kazanarak liderliğimizi sürdürmek istiyoruz." dedi.

Kurt, Giresunspor taraftarlarından takımlarına destek olmalarını isteyerek, "Ligde oynadığımız ilk iki maçı kazandık ve lideriz. Zorlu maçta en büyük silahımız yine taraftarımız olacak. Saha ve seyirci avantajını kullanarak 90 dakika sonunda sahadan 3 puanla ayrılacağımıza inancımız tam." diye konuştu.



AA

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi