Giresunspor, Kızılcahamam'da kampa girdi

- Kulüp basın sözcüsü Kurt: "Bu sene iyi bir kadro oluşturup, sezona iyi hazırlanmak istiyoruz"


GİRESUN (AA) - PTT 1. Lig ekiplerinden Giresunspor, Ankara'nın Kızılcahamam ilçesinde kampa girdi.

Giresunspor Kulübü Basın Sözcüsü Bahattin Kurt, AA muhabirine yaptığı açıklamada, takımın Kızılcahamam'da kampa girerek yeni sezon hazırlıklarına başladığını söyledi.

Yaklaşık bir hafta sürecek ilk etaptan sonra Bolu Abant'ta hazırlıklara devam edeceklerini dile getiren Kurt, "Mevcut kadromuz ve yeni teknik direktörümüz Mustafa Kaplan ile çalışmalar başladı. Bu sene iyi bir kadro oluşturup, sezona iyi hazırlanmak istiyoruz." diye konuştu.

Bahattin Kurt, transfer çalışmalarının da devam ettiğini belirterek, anlaşacakları oyuncuların hemen kampa dahil edileceğini kaydetti.

AA

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi