Giresunspor Basın Sözcüsü Kurt:

- "Bolu'daki ikinci etap çalışmalarını 6 Ağustos'ta tamamlıyoruz"


GİRESUN (AA) - PTT 1. Lig ekiplerinden Giresunspor'da kulüp basın sözcüsü Bahattin Kurt, Bolu'daki ikinci etap çalışmalarını 6 Ağustos Cumartesi tamamlayacaklarını bildirdi.

Kurt, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Bolu'daki ikinci etap kampının takım için verimli geçtiğini söyledi.

Kampta yarın Büyükşehir Gaziantepspor ile hazırlık maçı oynayacaklarını ifade eden Kurt, "Bolu'daki ikinci etap çalışmalarını 6 Ağustos Cumartesi tamamlıyoruz. Çalışmalarımıza bir değişiklik olmazsa Giresun'da devam edeceğiz." dedi.

Transfer çalışmalarının sürdüğünü belirten Kurt, santrfor bölgesine yabancı bir oyuncu takviye etmek istediklerini kaydetti.

AA

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi