Giresunspor antrenmanlarına kar engeli

Karadeniz ekibi çalışmalarına bir hafta Antalya'da devam edecek

GİRESUN (AA) - TFF 1. Lig ekiplerinden Giresunspor, Karadeniz'deki olumsuz hava şartları nedeniyle çalışmalarını Antalya'da sürdürecek.

Kulüp başkanı Mustafa Bozbağ, yaptığı yazılı açıklamada, kentte 4 gündür kar yağışının devam ettiğini belirtti.

Giresun'daki olumsuz çalışma şartlarından dolayı takımın Antalya'ya gittiğini kaydeden Bozbağ, "Çalışmalarımızı yaklaşık bir hafta boyunca Antalya'da sürdüreceğiz. Türkiye Kupası dolayısıyla verilen arada iyi bir şekilde çalışarak hedeflediğimiz noktaya ilerlemek amacındayız." ifadesini kullandı.


AA

Spor Haberleri

Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü