Giresun'da "ByLock" operasyonu

Adliyeye sevk edilen 17 şüpheliden 2'si cezaevine gönderildi

GİRESUN (AA) - Giresun'da Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik soruşturma kapsamında adliyeye sevk edilen 17 zanlıdan 2'si tutuklandı.

Giresun Cumhuriyet Başsavcılığınca yürütülen soruşturma kapsamında örgütün gizli haberleşme programı "ByLock"u kullandıkları iddiasıyla gözaltına alınan 17 şüphelinin emniyetteki işlemleri tamamlandı.

Adliyeye sevk edilen zanlılardan 3'ü savcılıkça serbest bırakıldı.

Mahkemeye çıkarılan 14 şüpheliden 2'si cezaevine gönderildi, diğerleri ise adli kontrol şartıyla salıverildi.

AA

Gündem Haberleri

Trump Benim Babam Diyen Ankaralı Kadın DNA Testi İstiyor
Kamu Kreşlerinde Yeni Dönem: Standartlar Belirlendi
AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ