Gıda mühendislerinden destek geldi

Tarım ve Köyişleri Bakanlığı tarafından açılan "Alo 174 Gıda Hattı" projesine Gıda Mühendisleri'nden destek geldi.

Tarım ve Köyişleri Bakanlığı tarafından açılan "Alo 174 Gıda Hattı" projesine Gıda Mühendisleri'nden destek geldi.
Gıda Mühendisleri Odası Konya Şube Başkanı Ramazan Çelebi, Tarım ve Köyişleri Bakanlığı'nın 2009 yılını "Gıda Yılı" ilan ettiğini belirterek, "Bu amaçla Bakanlık tarafından vatandaşların güvenilir gıda konusunda daha aktif olabilmeleri için Alo 174 Gıda Hattı projesini hayata geçirdi. Gıda Mühendisleri Odası Konya Şubesi olarak bu kampanyaya destek veriyor, bu ve benzeri etkinliklerin halkımıza güvenli gıda arzının sağlanması hususunda önemli adımlar olduğunu düşünüyoruz" dedi.

Tarladan sofraya gıda güvenliğinin sağlanması konusunda yapılacak olan her olumlu adıma oda olarak destek vermeye hazır olduklarını da dile getiren Çelebi, bu konuda en önemli rolü üstlenecek olan gıda mühendislerine daha çok önem verilmesi gerektiğini sözlerine ekledi.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?