Gıda fabrikasında bozuk gıda zehirledi

Konya'da bir gıda fabrikasında çalışan işçilerden 30'u, gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedavi altına alındı.

Konya 3. Organize Sanayi Bölgesi'ndeki bir gıda fabrikasında sabaha karşı kahvaltı yapıp, ardından da kadayıf yiyen işçilerde mide bulantısı ve baş dönmesi görüldü.

Bazı çalışanların baygınlık geçirmesi üzerine fabrikaya ambulans çağrıldı. 14 işçi gıda zehirlenmesi şüphesiyle ambulanslarla Konya Numune ile Eğitim ve Araştırma Hastanelerine kaldırılarak tedavi altına alındı.

Fabrikada çalışan ve aynı yiyeceklerden tüketen 16 kişinin daha kendi imkanlarıyla hastanelere müracaat ettiği öğrenildi.

AA

 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?