Konya 3. Organize Sanayi Bölgesi'ndeki bir gıda fabrikasında sabaha karşı kahvaltı yapıp, ardından da kadayıf yiyen işçilerde mide bulantısı ve baş dönmesi görüldü.
Bazı çalışanların baygınlık geçirmesi üzerine fabrikaya ambulans çağrıldı. 14 işçi gıda zehirlenmesi şüphesiyle ambulanslarla Konya Numune ile Eğitim ve Araştırma Hastanelerine kaldırılarak tedavi altına alındı.
Fabrikada çalışan ve aynı yiyeceklerden tüketen 16 kişinin daha kendi imkanlarıyla hastanelere müracaat ettiği öğrenildi.
AA