Gıda denetim seferberliği devam ediyor

Tarım ve Orman Bakanlığının 81 ilde eş zamanlı olarak başlattığı ve 3 hafta sürecek olan toplu tüketim işletmelerinde hijyen, depolama, tertip ve düzen...

Tarım ve Orman Bakanlığının 81 ilde eş zamanlı olarak başlattığı ve 3 hafta sürecek olan toplu tüketim işletmelerinde hijyen, depolama, tertip ve düzen kontrolleri Erzincan'da devam ediyor.

Erzincan İl Tarım ve Orman Müdürlüğü Gıda yem ve Şube Müdürlüğü personellerince toplu gıda üretim yapan işletmeler titizlikle denetlendi. "Gıdanı Koru Sofrana Sahip Çık" sloganıyla işletme sahiplerine gerekli uyarılar yapılarak, personellerce gıda sektöründe uyulması gereken kurallar hatırlatıldı. Şimdiye kadar gerçekleştirilen denetimlerde herhangi bir olumsuzlukla karşılaşılmadığı, denetimlerin aralıksız olarak devam edeceği belirtildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?