Büyükşehir Belediyesi’nce kurulan Gıda Bankası ihtiyaç sahibi ailelere hizmet vermeye başladı. Gıda Bankası’nda incelemelerde bulunan Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, Konya’da yardımlaşmada yeni bir dönem başlayacağını belirterek, “Artık yardımlar herkesin gözü önünde değil, alışveriş yapar gibi marketten olacak” dedi. Memleket
Gıda Bankası hizmete girdi
Büyükşehir Belediyesi’nce kurulan Gıda Bankası ihtiyaç sahibi ailelere hizmet vermeye başladı.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?