Germencikli muhtarlardan Başkan Çerçioğlu’na hizmet teşekkürü

Germencik ilçesinin muhtarları Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu'na nezaket ziyaretinde bulunarak hizmetler için teşekkür etti.

Germencik ilçesinin muhtarları Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu'na nezaket ziyaretinde bulunarak hizmetler için teşekkür etti.

Aydın Büyükşehir Belediyesi'nin bürokratlarının da hazır bulunduğu ziyarette, Germencik ilçesine ve mahallelere yapılacak olan yeni yatırımlar üzerine görüş alışverişinde bulunuldu. Muhtarlar, Germencik'e ve mahallelerine yapılan, yapılacak olan yatırımlar için Çerçioğlu'na teşekkür etti. Çerçioğlu ise Aydın'ın her köşesinde birçok yeni yatırım yapmaya devam ettiklerinin altını çizip muhtarlara nazik ziyaretleri için teşekkür etti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?