İmkansızlıklar yüzünden ilk oğlunu evlatlık veren Durmuş Ö. adlı bir baba, eşinden ayrılması sonucunda 8 aylıkken kendisinde kalan, 2 yaşına kadar güç şartlarda büyüttüğü ikinci oğlunu da ona daha iyi gelecek hazırlamak amacıyla zorunlu olarak Çocuk Esirgeme Yurdu’na bırakacak. İlk evliliğini 27 yaşındayken Konya’da çalıştığı sırada iş yerinde tanıştığı Ayfer D’yle yapan Durmuş Ö. (31), evlendikten hemen sonra İzmir’e yerleşti. İlk evliliğinden Emrah adını verdiği bir erkek çocuğu olan Durmuş Ö, eşinin psikolojik sorunları yüzünden 9 aylık bebeğini de yanına alarak, İzmir’den ve eşinden ayrıldı. İşsiz kaldığı dönemlerde imkansızlıklar ve bazı nedenler yüzünden çocuğuna bakamayan baba Durmuş Ö, ilk oğlu Emrah’ı henüz 2 yaşına gelmeden zorunlu olarak bir aileye evlatlık verdi. Konya’da yaşam mücadelesi verirken Konya Şefkat-Der Kadın Sığınma Evi’nde kalan bir kadınla tanışıp ikinci evliliğini yapan Durmuş Ö, yeniden hamallık yaparak geçimini sağladığı İzmir’e yerleşti. Bu eşinden de Fatih isminde ikinci oğlu olan Durmuş Ö, ilk oğluna duyduğu özlemini Fatih ile gidermeye çalışırken, şanssızlıklar yakasını bırakmadı. AĞZINDA YUMUŞATTIĞI EKMEKLE KARNINI DOYURDU Hamallık yaparak eşinin taleplerine cevap veremediğini, bu yüzden aralarında ekonomik nedenler yüzünden şiddetli geçimsizlik başladığını vurgulayan Durmuş Ö, şunları anlattı: Bu yüzden ikinci evliliğim de sona erdi. Eşim, 8 aylık Fatih ile beni yalnız bıraktı. Evde 8 aylık bir bebek varken işime gidemedim, para kazanamadım. Henüz küçük olan Fatih, anne sütü istiyordu, ancak benim ona normal süt alacak bile imkanım yoktu. Güçlükle büyütmeye çalıştığım Fatih’i, acıktığında ağzımda ezdiğim, yumuşattığım kuru ekmekle doyurdum. Altına bağlayacak bezi bile zaman geldi bulamadım. Ateşi çıktığında sabahlara kadar başında bekledim. Hastalığı ilerlerse hastaneye götürecek imkanım yoktu. “ÖNCE ANNESİ, SONRA BABASIYIM” Oğluyla yaşadıklarını anlatırken göz yaşlarına hakim olamayan baba Durmuş Ö, “Fatih’i de evlatlık vererek Emrah’ın acısına benzer bir çileyi çekmeyi göze alamadım. Fatih, şu zor hayatta benim tek dayanağım oldu. Aramızdaki bağ o kadar güçlü ki, bende anne sevgisini bulan oğlum bana ‘anne’ diyor. Ben onun önce annesi sonra babasıyım” dedi. Konya’da şimdilik oğluyla birlikte Şefkat-Der Erkek Sığınma Evi’nde kaldığını ifade eden Durmuş Ö, “Daha iyi gelecek hazırlamak için Fatih’i Çocuk Esirgeme Yurdu’na bırakacağım. İzmir’e gidip para kazandıktan ve hayatımı düzene koyduktan sonra onu geri alacağım” diye konuştu.
|
Gerçek “Babam ve Oğlum”
İmkansızlıklar yüzünden ilk oğlunu evlatlık veren Durmuş Ö., 2 yaşına kadar güç şartlarda büyüttüğü ikinci oğlunu da, ona daha iyi gelecek hazırlamak amacıyla zorunlu olarak Çocuk Esirgeme Yurdu’na bırakacağını söyledi.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?