General Kenan Evren Kışlası'nda ant içme töreni yapıldı

İSTANBUL (AA) - General Kenan Evren Kışlası İkmal, Maliye Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığı'nda, sözleşmeli er adayları, kısa dönem erbaş ve erler...

İSTANBUL (AA) - General Kenan Evren Kışlası İkmal, Maliye Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığı'nda, sözleşmeli er adayları, kısa dönem erbaş ve erler ile acemi erler ant içme töreni gerçekleştirildi.

Törene İkmal Maliye Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanı Tuğgeneral Mehmet Salih Akay, Maltepe İlçe Milli Eğitim Müdürü Faik Kaptan, Maltepe Belediye Başkanvekili Jale Yağcı, gaziler ve erlerin aileleri katıldı.

Törende, 24. dönem sözleşmeli er adayları, 368. kısa dönem erbaş/erler ve 1997/3 tertip ikinci kademe acemi erlerin ant içti.

İkmal Maliye Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanı Tuğgeneral Mehmet Salih Akay da üstün başarı gösteren askerlere ödüllerini takdim etti.

Tören askerlerin aileleriyle buluşup, hasret gidermesiyle son buldu.

AA

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek