Genel Müdürümüz serbest bırakıldı

Okyanus gurubuna yönelik operasyonda gözaltına alınan Özteke serbest bırakıldı.

Gazetemiz Genel Müdürü Uğur Özteke dün sabah Okyanus gurubuna yönelik operasyon kapsamında gözaltına alınmış ve sevenlerini çok üzmüştü. Özteke, gece yarısı ifadesi alındıktan sonra serbest bırakıldı. Suç örgütüne basın yoluyla propaganda yapmakla suçlanan Özteke’nin gözaltında tutulmasına gerek duyulmadı. Alınan bilgiye göre, 70’den fazla kişi aynı operasyon kapsamında gözaltına alındı ve içlerinden 6’sı gece yarısı serbest bırakıldı.

Uğur Özteke, Okyanus gurubu ve gurubun Yönetim Kurulu Başkanı Nusret Argun’un Konya için yaptıklarına teşekkür etmiş, Konya için çivi çakan herkese olduğu gibi, Argun’a da övgü dolu yazılar yazmıştı. Bu yazılarından ötürü sorgulanan Özteke, verdiği ifadesinde yazılarında suç işlemediğini, Konya için iyi şeyler yapan herkese aynı övgüleri kullandığını belirtti.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?