Genel Kurulu yapamadılar

Endüstri Holding'in genel kurul toplantısı, yönetim kurulunun itirazı üzerine yapılmadı.

Merkezi Konya'da bulunan ve yağmalandığı iddiası ile kamuoyunun gündemine gelen Endüstri Holding'in eski başkanı Mustafa Ertekin'in bu hafta sonu genel kurul yapılacağı ve kendisinin de yeniden aday olacağını duyurması üzerine, mevcut holding yöneticileri Asliye Ceza Mahkemesi'ne başvurdu. Mali genel kurulu yaptıklarını, genel kurul toplantısının ancak 2008 yılının 5 yada 6. ayında olabileceğini kaydeden holding yöneticileri, Mustafa Ertekin'in de bütün hisselerini geçmiş yıllarda

başka bir şahsa devrettiğine vurgu yaptı. Mustafa Ertekin'in holdingle herhangi bir ortaklığı bulunmadığının bildirilmesi üzerine mahkeme, genel kurul yapılamayacağı yönünde tedbir kararı aldı. Mahkemenin kararını Sanayi ve Ticaret İl Müdürlüğüne bildirdiği öğrenildi.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?