Gençlik Haftası Atatürk Anıtına Çelenk Sunumu İle Başladı

37. Gençlik Haftası kutlamaları, Konya Gençlik ve Spor İl Müdürü Ömer Ersöz, şube müdürleri, antrenörler, sporcular, izciler ve Gençlik Merkezimiz tarafından Atatürk Anıtına çelenk konularak başladı.

37. Gençlik Haftası kutlamaları, Konya Gençlik ve Spor İl Müdürü Ömer Ersöz, şube müdürleri, antrenörler, sporcular, izciler ve Gençlik Merkezimiz tarafından Atatürk Anıtına çelenk konularak başladı. Bu sene 15-21 Mayıs tarihleri arasında, kutlamalar, sportif faaliyetler sosyal ve kültürel etkinlikler eşliğinde gerçekleştirilecek olan Gençlik Haftası,  Konya Gençlik ve Spor İl Müdürü Ömer Ersöz tarafından Atatürk Anıtına İl Müdürlüğümüz çelenginin sunumunun ardından saygı duruşu ve İstiklal Marşımızın okunmasıyla başladı.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?