Gençlerbirliği'nin devre arası kampı

- Başkent temsilcisi, ikinci yarı hazırlıklarını sürdürdü


ANTALYA (AA) - Gençlerbirliği, Süper Lig'in ikinci yarısının hazırlıklarını sürdürdü.

Antalya'nın Serik ilçesine bağlı Belek Turizm Merkezi'nde kamp yapan kırmızı-siyahlı ekip, teknik direktör Ümit Özat yönetiminde çalıştı.

Koşuyla başlayan idman, güç ve dayanıklılık çalışmasıyla devam etti. Kırmızı-siyahlı futbolcular, pas çalışmasının ardından koşuyla antrenmanı tamamladı.

Tedavisine devam edilen Jailton Paraiba ile izinli olan Uğur Çiftçi ve Elvis Manu antrenmana katılmadı.

Gençlerbirliği, ikinci yarı hazırlıklarına akşam yapacağı antrenman ile devam edecek.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler