Gençlerbirliği'nin Antalya kampı sona erdi

ANKARA (AA) - Süper Lig ekiplerinden Gençlerbirliği, Antalya kampını tamamladı.Başkent kulübünden yapılan açıklamaya göre, kırmızı-siyahlıların...


ANKARA (AA) - Süper Lig ekiplerinden Gençlerbirliği, Antalya kampını tamamladı.

Başkent kulübünden yapılan açıklamaya göre, kırmızı-siyahlıların 3 Ocak Cuma günü başlayan Alanya ilçesindeki hazırlık kampı, bugün sabah yapılan antrenmanla sona erdi.

Teknik direktör Hamza Hamzaoğlu yönetimimdeki çalışmaya ısınma hareketleriyle başlayan futbolcular, tam sahada çift kale maç oynadı.

Gençlerbirliği, iki günlük iznin ardından sezonun ikinci yarısının hazırlıklarına Ankara'da devam edecek.


Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?