Gençlerbirliği'nin Antalya kampı

- Yeni transfer Mehmeti, başkent ekibiyle ilk antrenmanına çıktı

ANKARA (AA) - Antalya'da kamp yapan Gençlerbirliği, Spor Toto Süper Lig'de sezonun ikinci yarısının hazırlıklarına çift antrenmanla devam etti.

Kulüpten yapılan açıklamaya göre, başkent temsilcisi, sabah otelin salonunda kuvvet çalışması gerçekleştirdi.

Kırmızı-siyahlı ekip, yağmur altında yapılan akşam antrenmanında ise ısınma koşusu ve koordinasyon hareketlerinin ardından 5'e 2 top kapmaca oynadı. Futbolcular, günü dar alanda yapılan çift kale taktik maçıyla tamamladı.

Gençlerbirliği'nin 1,5 yıllık sözleşme imzaladığı Arnavut golcü Agon Mehmeti de çalışmalarda yer aldı.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?