Gençlerbirliği'nden vali ziyareti

- Kırmızı-siyahlı kulübün başkanı Murat Cavcav ve yönetim kurulu üyeleri, Ankara Valisi Ercan Topaca'yı ziyaret etti


ANKARA (AA) - Gençlerbirliği Kulübü Başkanı Murat Cavcav ve yönetim kurulu üyeleri, Ankara Valisi Ercan Topaca'yı makamında ziyaret etti.

Kırmızı-siyahlı kulüpten yapılan açıklamaya göre ziyarette Ankara sporunun sorunları konuşuldu ve uyumlu çalışmaların devam etmesine karar verildi.

Murat Cavcav, Ercan Topaca'yı Ankara'daki Gençlerbirliği maçlarına davet etti. Topaca da zaman zaman maçlara geldiğini, sonraki karşılaşmaları da fırsat buldukça 19 Mayıs Stadı'nda izleyeceğini belirtti.

Ziyarette Topaca'ya isminin yazılı olduğu kırmızı-siyahlı forma hediye edildi.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?