Gençlerbirliği'nden sağlık çalışanlarına teşekkür

İSTANBUL (AA) - Gençlerbirliği Kulübü, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgınına karşı mücadele eden sağlık çalışanlarına teşekkür etti. Başkent...


İSTANBUL (AA) - Gençlerbirliği Kulübü, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgınına karşı mücadele eden sağlık çalışanlarına teşekkür etti.

Başkent temsilcisinin Twitter hesabından yapılan açıklamada, Doktor Seren Aksun'nun fotoğrafı paylaşılarak, "Zamanımızın gerçek kahramanları. Koronavirüs salgını karşısında fedakarca görevlerini yapan tüm sağlık emekçilerine Dr. Seren Aksun nezdinde teşekkür ederiz." denildi.

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de