Gençlerbirliği'nde yenilenme antrenmanı

ANKARA (AA) - Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Gençlerbirliği, yenilenme antrenmanı yaptı.Kulüpten yapılan açıklamaya göre, ligin 3. haftasında sahasında...

ANKARA (AA) - Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Gençlerbirliği, yenilenme antrenmanı yaptı.

Kulüpten yapılan açıklamaya göre, ligin 3. haftasında sahasında Aytemiz Alanyaspor ile golsüz berabere kalan ekipte, dünkü maçta ilk 11 oynayanlar, rejenerasyon antrenmanı gerçekleştirdi.

Diğer grupta yer alan futbolcular ise 5'e 2 top kapma çalışmasının ardından minyatür kalede maç yaptı. Tokelo ve Khalili ayrıca kondisyoner eşliğinde çalışırken, Serdarcan Eralp, çalışmasını fizyoterapist eşliğinde sürdürdü.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?