Gençlerbirliği'nde yeni sezon hazırlıkları

İSTANBUL (AA) - Spor Toto 1. Lig ekiplerinden Gençlerbirliği, yeni sezon hazırlıklarını yaptığı antrenmanla sürdürdü.Ankara kulübünden yapılan açıklamaya...

İSTANBUL (AA) - Spor Toto 1. Lig ekiplerinden Gençlerbirliği, yeni sezon hazırlıklarını yaptığı antrenmanla sürdürdü.

Ankara kulübünden yapılan açıklamaya göre Kızılcahamam'da hazırlıklarını sürdüren Gençlerbirliği, günü yoğun tempolu ve eğlenceli antrenmanla geçirdi.

Isınma koşusu ve topla ısınma ile başlayan antrenman daha sonra pas ve koordinasyon çalışması ile devam etti.

Antrenmanın ikinci bölümünde dar alanda jokerli çift kale maç yapıldı. Şık gollerin atıldığı ve eğlenceli anların yaşandığı çalışma, son bölümdeki neşeli oyun ile tamamlandı. İki takıma bölünen futbolculardan yeşil takım günün son oyununu kazanan ekip oldu.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?