Gençlerbirliği'nde Osmanlıspor maçı hazırlıkları

ANKARA (AA) - Spor Toto Süper Lig'in 2. haftasında deplasmanda Osmanlıspor ile karşılaşacak Gençlerbirliği, hazırlıklarını sürdürdü. Kulüpten yapılan...


ANKARA (AA) - Spor Toto Süper Lig'in 2. haftasında deplasmanda Osmanlıspor ile karşılaşacak Gençlerbirliği, hazırlıklarını sürdürdü.

Kulüpten yapılan açıklamada, Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'nde teknik direktör İbrahim Üzülmez yönetimindeki antrenmanda futbolcuların, ısınma hareketlerinin ardından kuvvet ve koordinasyon çalışması yaptığı belirtildi. İdmanın 3'e 1 ve 4'e 2 top kapma çalışmasının ardından, dar alanda yapılan çift kale maçla tamamladığı kaydedildi.

Gençlerbirliği, yarın yapacağı antrenmanla Osmanlıspor maçı hazırlıklarını sürdürecek.


AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?