Gençlerbirliği'nde Osmanlıspor maçı hazırlıkları

- Kırmızı-siyahlı ekip tam kadro çalıştı


ANKARA (AA) - Spor Toto Süper Lig'in 2. haftasındaki başkent derbisinde Osmanlıspor'a konuk olacak Gençlerbirliği, hazırlıklarını sürdürdü.

Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'nde, teknik direktör İbrahim Üzülmez yönetiminde gerçekleştirilen antrenmana, futbolcular tam kadro katıldı. İdmanda çabukluk, kuvvet, pas ve koordinasyon çalışmaları yapıldı.

Gençlerbirliği, Osmanlıspor ile 28 Ağustos Pazar günü saat 21.45'te deplasmanda oynayacağı karşılaşmanın hazırlıklarına, yarın yapacağı tek antrenmanla devam edecek.


AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?