Gençlerbirliği'nde kupa mesaisi

ANKARA (AA) - Ziraat Türkiye Kupası 3. turunda 25 Ekim Salı günü Spor Toto 2. Lig ekibi Pendikspor ile deplasmanda karşılaşacak Gençlerbirliği, bu maçın...

ANKARA (AA) - Ziraat Türkiye Kupası 3. turunda 25 Ekim Salı günü Spor Toto 2. Lig ekibi Pendikspor ile deplasmanda karşılaşacak Gençlerbirliği, bu maçın hazırlıklarını sürdürdü.

Kulüpten alınan bilgiye göre, antrenmana ısınma koşusuyla başlayan futbolcular daha sonra koordinasyon ve pas-koordinasyon çalışması yaptı. Teknik direktör İbrahim Üzülmez yönetiminde yapılan ve yaklaşık 1,5 saat süren antrenmanın ikinci bölümünde ise futbolcuların şut çalışmasının ardından dar alanda yapılan çift kale maçla idmanı tamamladığı ifade edildi.

Tedavisi tamamlanan Marko Milinkovic'in antrenmanda yer aldığı, Ferhat Görgülü'nün idmanın bir bölümünde takımla çalışmalara katıldığı ve tedavilerine devam edilen Matei, Owusu ve Serdar Gürler'in ise çalışmada yer almadığı açıklandı.

Gençlerbirliği, yarın yapacağı antrenmanla hazırlıklarını tamamlayacak.

AA

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi