Gençlerbirliği'nde Kayserispor maçı hazırlıkları başladı

- Ahmet İlhan Özek, fizyoterapist eşliğinde takımdan ayrı çalıştı

ANKARA (AA) - Gençlerbirliği, Spor Toto Süper Lig'in 29. haftasında 15 Nisan Pazar günü Kayserispor'a konuk olacağı maçın hazırlıklarına başladı.

Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'nde, teknik direktör Ümit Özat yönetiminde gerçekleştirilen antrenmana ısınma koşusuyla başlayan futbolcular, daha sonra iki gruba ayrıldı.

Galatasaray maçında forma giyen isimler koşu yaptı. Diğer grupta yer alanlar ise çift kale maçın ardından yaptıkları tempolu koşuyla antrenmanı tamamladı.

Ahmet İlhan Özek, fizyoterapist eşliğinde takımdan ayrı çalıştı.






AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?