Gençlerbirliği'nde Kayserispor maçı hazırlıkları

ANKARA (AA) - Gençlerbirliği, Spor Toto Süper Lig'in 11. haftasında deplasmanda oynayacağı Kayserispor maçının hazırlıklarına devam etti.Beştepe İlhan...


ANKARA (AA) - Gençlerbirliği, Spor Toto Süper Lig'in 11. haftasında deplasmanda oynayacağı Kayserispor maçının hazırlıklarına devam etti.

Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'nde, teknik direktör Ümit Özat yönetiminde yapılan antrenman 90 dakika sürdü. İdmana ısınma koşusu ve 5'e 2 top kapma oyunuyla başlayan kırmızı-siyahlı futbolcular, tam sahada oynanan taktik ağırlıklı maçla çalışmayı tamamladı.

Başkent ekibinin bugünkü idmanına milli takımdan henüz dönmeyen Bogdan Stancu katılmazken, Serdarcan Eralp koşu yaptı.

Kırmızı-siyahlı ekip, yarın gerçekleştireceği idmanla 20 Kasım Pazar günü saat 14.00'te başlayacak Kayserispor maçının hazırlıklarını sürdürecek.


AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?