Gençlerbirliği'nde Kayserispor maçı hazırlıkları

- Başkent ekibi, hazırlıklarını çift antrenmanla sürdürdü


ANKARA (AA) - Spor Toto Süper Lig'in 11. haftasında 20 Kasım Pazar günü Kayserispor ile deplasmanda karşılaşacak Gençlerbirliği, günü çift antrenmanla tamamladı.

Kulüpten yapılan açıklamaya göre, kırmızı-siyahlı ekip, sabah antrenmanında ısınma hareketlerinin ardından 5'e 2 pas, orta ve şut çalışması gerçekleştirdi.

Başkent temsilcisi, akşam antrenmanında ise taktik çalışması yaptı. Milli takımlarda bulunan Landel ve Stancu çalışmalarda yer almadı.

Gençlerbirliği, Kayserispor maçının hazırlıklarına yarın tek antrenmanla devam edecek.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?