Gençlerbirliği'nde Kardemir Karabükspor maçı hazırlıkları

ANKARA (AA) - Gençlerbirliği, Spor Toto Süper Lig'in 22. haftasında 26 Şubat Pazar günü deplasmanda oynayacağı Kardemir Karabükspor maçının hazırlıklarını...

ANKARA (AA) - Gençlerbirliği, Spor Toto Süper Lig'in 22. haftasında 26 Şubat Pazar günü deplasmanda oynayacağı Kardemir Karabükspor maçının hazırlıklarını sürdürdü.

Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'nde, teknik direktör Ümit Özat yönetiminde yapılan antrenman 1,5 saat sürdü.

İdmana, koşu ve 5'e 2 top kapma oyunuyla başlayan kırmızı-siyahlı futbolcular, çift kale maçın ardından duran top organizasyonları çalıştı. Tedavisi tamamlanan Kamal Issah idmanda yer alırken, Nihat Şahin ise fizyoterapistle ilk antrenmanını yaptı.

Başkent ekibi, yarın yapacağı idmanla Kardemir Karabükspor maçının hazırlıklarına devam edecek.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?